Contact Form

 

LAST Add Drop Di UUM [HopeFULLy]

Huanying!!!! just wanna share bout my last addrop at uum [hopefully] smua pass and dapat grad sept2014!!! -dream-

okay.. bru je jap td cek portal, tgk2... da masuk dah jadual utk sem depan.. cuma ada 2 lg subjek yg nak kne add... rmai ckp kalau da dpt kelas yg dlm jadual asal ni xyah tukar sbb lecturernya InshaAllah baik + bagus!okay.. fine... blja je la... cam org kata Dr ooi killer! hehehe.. alhamdulillah aku pass dgn skali amek paper tu... syukur!! okay ni la time table aku utk sem A131


untuk sem 7 ni, hanya 3 saja subjek / kursus yg aku dapat.. so ada lg 2 aku kne add! apa lagi... nak add apa pun aku tak tahu... rancangnya nak amek mandarin 3... itu pun lau mandarin 2 dpt A! hehehe... tapi member2 dok ajak amek TAPI atau kursus yg xda final exam!wohaaa... best gak tp tgk la camna nanti...

tadi aku da search da berkenaan kursus nak ambil sem depan.. antaranya adalah :




jadual aku da kira ok gak tu.. so nak mek yg isnin kamis je bg 2 subjek yg perlu di tambah tu... jadi, nti kne discuss dgn BFF aku ; cik kila... we are same always! apa2 pun minggu gugur tambah ni akan berlangsung dari 5mei-16mei 2013.. yang best bila kami yg senior2 ni awal2 and lama sket dr dak2 ni :p


 ok la.. selamat ber "gugur tambah" yerrr... pastu jgn lupa p ngundi pada yg layak! huhuhu maklom 5hb ni kan PRU.... ok zaijian!!!

Total comment

Author

Nissa

2   semut comel

asklm.
kak,saya ni bakal student uum dlm ijazah keusahawanan.boleh akak bagitau subjek apa yg kena ambik ?
thanks :)
wassalam.. sorry sbb lambat reply.. bru sempat nak update blog... anyway, utk sem 1 biasanya akan ambil subjek penghantar sains sosial/matematik pengurusan/penghantar statistik/asas keusahawanan/TITAS/prinsip ekonomi..tu antara subjek2 yg akan kita dpt.. tp xsemua org sama... apa2 pun kos ni every sem 6 subjek je selama 6 sem, and 5subjek utk sem akhr.. melainkan ada yg failed.. ok tu jaa ;)

Cancel Reply