Contact Form

 

Hari Pertamaku Semester ke 6 sesi 2 2012/2013

huhhhhhhhhhhh!!!!!! hari ini ada hari pertama bermulanya aku di semester yang ke enam ini bagi sesi kedua 2012/2013... dalam tak sangka.. aku da tahun ketiga, sem depan tahun keempat.. woowww!! super senior tuuu... sem 8 practikum..wawawa.... cepat sungguh masa berlalu.. xsabar gak nak keja... keja??? keja ape eyhh? aku sebenarnya tak berapa kisah nak keja apa, tapi one day for my future life aq nk la ada bisnes sndri sebab---- "aku nak RESIGN makan gaji then jadi BOSS" for my future hubby, boleh x, kalo isterimu ini wat bisnes? jd suri rumah.. jga u & anak2 u aja?? blh tak?? lau xleyh... awal2 kamu resign jg BF sy eyhhh.. (tiada kaitan dgn yg idop mao pun telah tiada) pls eyhhh... hua3... berangan aje aku ni... grad pun x ag ni... sudahh... balik semula cita apa aku nak cita tadi... sebenarnya aku nak cita pasal kesakitan urat2 dan badan ku ini.. serius sakit tauuuu.. sakitnya tak terkata... ase cam panjat gunung jerai pun ade... padahal kepenatan dan keletihan perjalanan dr JOHOR ke SINTOK pd 15hb iaitu kelmarin dan smpai pagi semalam.. sampai2 je semalam dalam kol8 pg kat UUM ni, terus la aku dok punggah khazanah aku selama 5 semester yg lalu di stor/pantry blok ni.. mau nya urat2 xteriak gelenyaa... aku sampai2 xrehat mende terus dok wat keja cam hapa ntah... siap kemas satu bilik - susun atur molek bagai aku mandi then baring dalam kol 11 pg asenya utk sambung rehat a.k.a tidur.... smapi la kol 1 lebih petang bru bangun.. mana taknya da janji dengan kwan nak p mkn kol 2 ptg... sekali aq p beli bihun cmpo kuew tiao sup dgn nasi ayam (sian ayam xda mknan nk mkn ;p) mula2nya makan la sup tu... pas asar lepak2 bilik kwn bleh plak lapar.. tak leyh jadi la cmni...abeh sengal satu badan aku masuk angin kelaparan... xtahan akhirnya aku blah balik bilik.. kat bilik malu2 nyau gak kt rumet nk mkn byk kali.... tp aku tak peduli, bdan aku da lemah dan lemau.. siap mintak pnadol ag..hihihi xkira, bdn da xbermaya sgt... terpaksa la wt muka xmalu aku ni.. hehehehe.... makan punya makan still lapar, naseb la mber aku datang bilik sbb dia nk tanya nk kirim tak.. aku dgn gembira nk kirim la.. huhuhu.. lpr ag kot... even mmg ngantk sgt2... tak kira laa... smbil2 tu tunggu je la diorg dtg... diorg dtg mnyinggah nta brp lm pun xtau bila dan sedap nyembang... pastu dtg plak 2ag mber sbb yg 2 td da nk balik.. aku lyn je la diorg wlo da xbrp larat..hik3.. diorang balik dlm kol 12 lbh tu la bru aku cari bntal sbb da xlarat sgt, baju pun malas aku nak gosok, pg tadi baru gosok.. tp yg xsedapnya bila nak bagun je dr tidur td pg, seluruh blkg badan ni sakit dan berat sgt... mungkin tu impak penat dan letih non stop xrehat.. g kelas td pun terpaksa memaksa diri.. mana tak kelas retailing aku da pangkah sbb sengaja lmbt.. p kls pom ngan oc je la... what eva... balik kls oc plak p Changlun, dok borong brg makan dan kelengkapan diri aku.. semua da setel about 80/90% camtu.. yg lain just added je laa... skrg aku ase nak tidur.. malas nk fkir apa2.. sebelum sakit bertambah2, baik aku rehat sebaik mungkin...

Total comment

Author

Nissa

0   semut comel

Cancel Reply