Contact Form

 

Dangdut pun dangdut laaaa!!!


bukan la artikel yang menarik,sekadar sebuah lagu berbentuk dangdut yang mencuit  hatiku kerna mempunyai makna akan harga sebuah cinta... puas aku cari lagu ni kat tenet, tapi xjumpa....

xpa laa...yang penting aku suka dangdut ni sebab suara penyanyi perempuan tu lunak manja..hehehe =)
nah ni lagu tu...tapi juz lirik ja laaa..hik3



P:  Berdebar,Debar, Debar 
Jantungku Berdebar,
Ku Terima Surat Pertama Sidia, 
Gementar,Gementar, Gementar
Badan Ku Gementar,
Semenjak Ku Baca Surat Si Dia,


L:  Terus Terang Abang Kata Cinta,
P: Aku Masih Ragu…
L:  Terus Terang Abang Kata Sayang,
P:  Aku Masih Bimbang…


P:  Dia Sebut, Sebut, Sebut Kata Cinta,
Katanya Dia Jatuh Cinta,
Dia Sebut, Sebut, Sebut, Kata Sayang,
Katanya Aku Yang Tersayang,


L:  Kalau Benar Abang Cinta,
P:  Tunjukkan Dulu Buktinya,
L:  Kalau Benar Abang Sayang,
P: Jumpa Dulu Orang Tuaku Bang…




setelah aku mendengar lagu ni, aku membuat kesimpulan bahwa :
***jangan mudah percayakan cinta yang hanya mudah di ungkap dari bibir
***kesungguhan utk menjadikan seseorang itu sebagai yang teristimewa, perlu restu IBUBAPA!
***lain-lain yang berkaitan...ngeeee XD

Total comment

Author

Nissa

3   semut comel

Nissa...aku suka sgt lagu nih..dulu penah dgr kat kelab dangdut..puas i carik..mmg x dpt
Elda Susanti - Yang Ku Sayang

Cancel Reply