Contact Form

 

Bicara Kasih Khas Buat Bakal Pendampingku!

Cam na nak mulakan yer?aku asal nak mulakan ayat agak xreti… part membebel mmg pndai menghurai!
Aku sebenarnya jelesss! jeles tgk org ad couple! Tapi aku tak cam diorg! Tu la sbb aq jeles!!! Bukan apa, aku ni cerewet gak bab pilih memilih, pasangan…sbb bg aq, aq nak becinta utk kawen dgn org tu!.... xmo tuka2 len dahhh!.... that’s why, aq agak demand gak. Mgkin bab ni la xjmpa2 lg..hihihi gatai laa... lom jdoh aq lah ni... tp aq harap cepat bertemu jdoh, agar aq terbimbing utk jd wanita @ isteri solehah, biarpun, aku nix la alim pun...
Sebenarnya, aku ni demand sgt bukan ape pun..
·       Aq lau boleh nak la, lelaki tu berilmu agama... jgn Tanya tu ini bab agama haram xtau.. sush gak nk buat pasangan
·       Tidak merokok! Paling pntg gak ni.. tapi apakan daya, hamper smua yg aq kenal merokok! Sbb tu la aq TOLAK diorg walaupun SUKA kt diorg!huh!!!
·       Tambahan pula, lau laki yg tak merokok ni, ley save sikit duit dia.. asalkan dia tak joly yg bukan2..
·       Aq mampu katakana aq bukan la perempuan yang materialistic sbb aku xla ska nk habiskan duit pasangan aq! Mmg.. sblm ni aq xpenah mintak2 dwet dr couple2 aq!sies! xda pun duit diorg abes kt aq utk perkra yg x bguna!jangan bimbang!
·       Ada pekerjaan! mean aq biar la keja tetap... aku nak lelaki yg berdikari!yg bekerja & usaha sendiri! Xmo la yg usha ngabeh rete mak bapok... hmm..
·       Dari segi paras rupa, aq tak pilih sangat.. janji sedap mata memandang!encem pun aq takot..kang kne rembat, tapi, alangkah yg xhensem pun de yg nak cmne ye??? Masalah!
·       Aq nak dia terima apa adanya diri aq & FAMILY aq! Aq xcantik! Xsmpurna! Xsebijak mana! Xberharta! Xsoh risaooo, aq ni bukan pepuan yg selfish! Aq akan cuba jga at family dia gak lau dia dpt lyn fmly aq dgn baik! Adil???
·       Aq amat mementingkan masa depan! Jadi, aq harapkan pedamping hidup aq nanti tu pun akan sama berfikiran ke hadapan! Harap sangat!
·       Aq nak pasangan yg sygkan family! Sbb aq nak sama2 bina keluarga bahagia & sakinah bersamanya.. insyaallah! Aq akan hormat dia sbg nakhoda bahtera yg terbina!
·       Aq bukan lah seorang yg mudah menerima cinta dlm hidup ku kerna ku tak mahu menodai hati ku seandainya dia tidak layak untuk bertakhta di hatiku!
·       Hmmm, angka kesayanganku! Akan aku nokhtahkan apa yang ku harapkan..
·       Aq hrap akan bertemu lelaki yg sebegini! Sbb, aq cuba utk menjaga diriku sebaik mungkin diri aq agar dia berasa BERTUAH kerana memiliki AKU.
Cintaku, kasihku & sayangku hanyalah untuk dia yg benar2 mencintai, mengasihi & menyayangi aku! Kerna akan ku terima apa adanya dirinya sebagaimana dia mencintaiku

~sehari sebelum ulang tahhun kelahiranku yang ke 21~
Salam sayang penuh kerinduan buat bakal kekasih abadiku!       

Total comment

Author

Nissa

0   semut comel

Cancel Reply