Contact Form

 

✿✿✿Yeaaa... yeahhhh... sok balik kg!!!!!!✿✿✿



wahhhhh... seronok pulak bila nak balik kampung... berhari2 aku wat derk jerkkk.. malam ni bila kawan2 da 4/5 org balik baru rasa berkobar2 nak balik... hurmmmmm!! cam excited plak... mmg best kot!! sapa xmo aih balik kg?? cer cakap??? aku memang serik da dok sintok ni time cuti sem... tu baru seminggu tau... lau berminggu.. kering cam lidi la aku nihhh! sebab apa? sbb nya, masa sem dua dulu aku penah xbalik kg... cam besttt!tapi susah gila nak makan.. nak klua pun bus x disediakan! no shuttle bus! ko mati kering la dlm DPP ni... da la dok luar.. lau dalam Kampus UUM tu... xpa la... leyh gak la pusing2 sikit- gamaknya laaa....

cukupppp!!! sudahhh... cukupppp... cukupppp sudahhhh!!! sekali dan takkan berulang lagi... aku time mid sem break camni lau x balik memang terseksa jiwa raga bakul.... lagi apa??? xnak dah jadi lagi.. bab tu sejak sem 3 sampai sem ni (6)... mid sem break mmg WAJIB balik!... tak balik makan roti -  Megi je la aku dlm ni... ohhh noooo! aku xminat benda2 cm tu... nak nasik!!! tgk bodi la kan.. penuh khasiat!! hahahahahaha..... FYI, sem ni 1 helai megi pun aku lom makan!! sila kagum :) bukan mudah tau nak bertahan tanpa makan benda2 berasid camtu... da la sini xley memasak bagai... so... sangat seksa!

okay.. atas semangat yang berkobar2 nak balik nihhh... cam2 aku da borong utk balik! ehhh ye je... xda mana la... aku just beli keronsang - utk jual kat makcik2 + kwn2 makcik aku!!! 


cantik takkkk?? mesti la kan? kemelau gituuuuuuu! ahahaha lau dpt RM15-20 tu ok apa... ROA kotttt!! ada gak pulangannya dri xda.. in business, 1sen @ 10 sen pun da dikira untung okeyhhhhh!!! ni cakap orang bisnes.. tapi xberbaloi mana... atleast RM1/2 per unit la kot... depends on product apa la gak... kne pandai letak margin untung - belajar la Pengurusan Produk dan Operasi kompem akan SCORE part untung2 dlm operasi... aku lau blh nk skor B+ and above subjek ni.. maklom cam senang lau rajen and ada benefitnya in future for my BUSINESS - inshaAllah! bakal women entrepreneur niiii ;)

lagi... hurmmm.. balik ni... aku xtau nak bawak barang apa/buku apa : lau bawak buku cam la aq baca.. exam macam mana pun.. ade ku peduli?? hahaha... dok sosek2 dgn fmly tu da 3/4 hri... 3/4 hr lagi? dgn tdo, jln, on9 lagi... masa bila akan aku stdy?? nampak??? hahahaha... i know who i am laa...

sem ni nasib baik aku xblah awal... lau x, sia2 je.. mna tak td ada kuiz... sbb? rmai xdtg.. lect OC pun apa ag... arini kita ada kuiz~ hah!!! nasib baik aku rajen salin note yg diorg present... atleast ada gak bahan nak jwp td! pasal SOSIALISASI & ASIMILISASI dalam organisasi... hah!!! benda yg ada dlm kenegaraan tapi yg ni dlm bidang pegurusan organisasi... dapat dop menjawab... dapat la agaknya.... siap tu blah la balik... kne plak ujan lebat.... apa lagi mandi ujan la aku!! best2... ni sakit sikit kpla.. harap xdemam.. xpuas nak enjoy kat uma nanti....

now siap da basuh2 baju... tinggal nk jemur kat ampai lua je sok pgi.. lau sempat la kot :p da la ada kls kol 8 pg sok! hehehehe apa2 je laaa... sok ada kuiz x? aku xstdy pun ni... hahaha buat blagak bijok!! at least aku xmeniru ok!!! tgk ni markah yg aku dpt.. usaha sndri + 0.5 jenguk/tny kwn :P



aku bab meniru mmg lembap! xpndai kau!! dari zaman skola smpai ke univ ni mmg xbrani and rasa besalah lau meniru : xnak rezeki dr gaji kelulusan aku ni ada noda2 xhalal... mntk ampun lahhh... xmo nti anak2 makan benda laghar....

hurm... lagi nak cita pasal.... now dok gayut dgn BFF aku.. dok citcat aka gosip sal memasing... sedih...  dia tgh kechewa... tapi siap berpolitik... almaklum arini da bubar parlimen!!! dan2 ber I lep U bagai even ppuan... kawan baik zmn skola kot.. tanya bila nak kawen?? ahaiiii cm la aku tau kan jwpn soklan dia?? not ready yet : mgkin! huhuhu lau ada org meminang apa salah... langsungssss je cuti nihhh!!GULP!!!!!

sudah la.. mrepek je aku menaip dr tadi xsudah2... nta apa pun tak tau.. peningkan org lau baca ada la... whateva.. belog ni kan saja2 aku cerita pasal life aku and mcm2 la surrounding aku ni.. ok caucincauuuu!! huhuhuhu <<<---- sangat tidak manis lau ckp dgn org tua!!! BIADAP tau!










Total comment

Author

Nissa

0   semut comel

Cancel Reply