Contact Form

 

Today Is My BAD Day!!!!

hye... hai.. and hi... i felt very sad and think today is my bad day! owhhooo... really dont know why... Is this a sign of PMS??? huhuhu... with ance @ pimple at my face... its too bad for me... ouchhh!!!

today i feeling no mood and too angry may be coz my fren dont tell me bout class has been canceled... too offense!!! di sebabkan tu aku tahan then tahan perasaan yg meluap2 tu smpai2 muka habes masam cam chuke agaknya! adehhh!!!

ag satu ni satu masalah jiwa hempedu limpa dan jantung... apasal la sush aq nk "reject" org tu dgn kata yg baik dan tak menyakitkan.. puas dah aku ckp itu ini... masalah jiwa lak aku skrg ni... to my love.. dont worry.. i still love you! also choose u from another person...

hmmm... pastu agak malang sebab aku punya tunggu ke nasi lemak daun pisang xdo plak 2 hari ni... da ngidam dah ni... lapar tau!!! meh tengok... ni la nasi lemaknya... RM1.50 saja... tu utk nasi lemak ayam RM1.30 utk ikan bilis (aku xbrp suka sbb ikan bilis keras : sakit gg nak kunyah)






sedapnyaaaa!!! lama da xpekena nihhhh... 

nasib baik la rumet aku p karnival "english week".. so dgn muka xbesalah aq mesej mntk tlg belikan makanan! then dia belikan la makanan ni... apa tau nama dia.. roti ayamaz terhimpit ke apa...



so makan la aq sambil berborak2 dgn rumet ku.. dia da mkn plak bila aku sua nk bg jamah... xpa laa... sembang je la dgn dia.. cerita pasal hantu bagai.. bisnes laaa :) tgh bermodal nk berborak.. layan je laaa...

now.. aq tgh berbelog sambil nom susu... cam budak2 x?? cakap elok2 tau!! hehehe :D


ni belom time buat rajen.. lau rajen habes aku boh milo + nestom + gula.. tu jd cm yg bawah ni...



aritu (berapa hari sebelum harini.. kemarin lau xsilap... da siap nk minum (air spt d atas) masuk plak kunci bilik yg aku bawak hulur hilir p jamban.. ohhh noooo... xhengen den aih nk minum... jawab nya buang je la... xkira la nk kata membazir ke tidak... geli tau!!! ok... time rajen gak @ malas nk beli makanan... aku makan la Coco Krunch cam bawah ni... hik3.. cara la kan? makan pakai mug.. hua3... sodaihhhhh....


hehehe.. ni la kesah bad day and some of my whole day...next time crita lg... bai2...  mau hapal mandarin dan baca skrip presentation perundangan dlm keusahawanan esok... bahagia mekanisme tuntutan pengguna.... chaicincauuuu!!


Total comment

Author

Nissa

0   semut comel

Cancel Reply