Contact Form

 

Kau Di Hatiku, Dia Di Mataku!!!

malam ni agak ada mood nak typing2 sket... nak jiwang + jiwa kacau kejap! perkara cam ni mungkin salah satu perkara yang menyebabkan sesebuah perhubungan menjadi retak mahupun musnah!... 


tak lain tak bukan kesahnya berkenaan orang ketiga dalam sesuatu perhubungan... kau di hatiku, dia di mataku... camtu la situasi yg aku selalu nampak... hurm... kes nya ala2 "men byk".. tp tak tau la niat seseorang tu la kan... lau aku ni sedor diri jgk nak wat cmtu... nak kata aku ni "HOT", sangat lah jauh panggang dari apinya!!! jauh sgt2 ok.. so.. mmg xda market nak wat camtu.. tp lau muka so-so cam aku ni pun tahap "Player" GAMES... tak tau lah aku nak kata apa... ada guna2 ker?? ahahaha.. xbek aih dok ckp cmtu... dosa2.. menda syirik kahfi tu.. jgn dok memain.. myukutukan Allah tuuu... 


biarlah org suka/syg/cintakan kita kerana diri kita bukan kerna benda2 cmtu... sok2 da kawen "sedar" plak dia kita ni nothing special and don know why dia blh "terkahwin" dgn kita.. nak ke camtu??? mmg bahgia yg kita dambakan.. tapi pilih la cara yang NATURAL... jgn SUPERNATURAL!!! tu ada unsur2 pihak ke 3 (Setan/Jin)


for me, xguna... sgt xberguna nak amal benda2 camtu.. apa guna ada ALLAH?? solat dan doa la... inshaAllah DIA akan bagi yang terbaik utk kita.. apa ke susahnya?? lain la kita jenis setahun sekali baru nak kenal sejadah.. memang la berat nak buat camtu.. 


so.. back to our topic.. orang ke 3??? too interesting bagi lelaki yg telah berumah tangga (dalam erti kata POLOGAMI) mana dia tak suka... too many choice.. nak mana2, mcm2 ado agaknya tidak... tapi pepuan cam aku ni nak ke?? tanya mana2 ppuan pun, huhhhh.. sentap ko hati!!! laki aku laki dia jugak... oh tidakkk... tapi lau Tuhan buka pintu hati utk terima "madu2" tu.. mungkin xjadi masalah.. sanggup ke aku?? hmmmmmmm...... :(


okay.. tu pasal berumah tangga, semalam pun da masuk paper pasal orang ketiga ni.. boleh didenda kau! hah! padan muka... ppuan yg galak nak amek laki org ni knp?? cam xda yg single? ke ko ada muslihat?? lau tertipu dgn background llki tu.. okayh.. aku blh consider... lau ko saje2 nak jadi "perampas" nak je aku baling ko dalam laut yg ada PIRANAH!!! sbb ; ko ada pikir tak ko akan gugat rumah tangga orang tu?? ko tak kesian kat anak bini dia bila ko ade mesti la laki tu akan pokes kat kooo.. mesti anak bini dia pun kelihatan samar2 pada dia... mana tak ko da buat mata dia tertarik pada ko... thats why aku sangat tak suka Orang ke 3 @ perampas... baik laki @ pepuan!!!


balik-balik yang tak balik pada topik, kau di hatiku, dia di mataku yang hendak ku maksudkan adalah.. kita tetap setia pada dia even dia tidak di pandangan mata kita namun dia sentiasa di hati kita... so sweet! tapi kuat ke kita nak hadapi godaan yg merayu hati kita utk org ke 3? tu sangat aku khuatirkan.. baik diri sendri @ my partner... nk xnak kne cekal dan kuatkan hati utk buat keputusan utk pilih salah satu... susah dan sangat mendesak situasi camni..aku berani cakap sebabnya aku pun telah melalui situasi camni... ye la... tak mudah utk kita membuat keputusan even kita tahu sapa yang nak kita pilih.. tapi dari segi nak menjawap kat someone else yg jadi fan kita ni yg agak kne men chest ket... kne ckp dgn cara "Slow Talk" supaya dia ley terima jwpn kita and tak samakan kita dgn ppuan2 lain... susah!!!


anyway, now aku tahu sapa yg aku pilih dan keputusan tu muktamad.. so sorry my dear always make u jealous.. hihihi... still love me @ not??? whatever.. kita usaha slagi boleh utk jga our relationship ni... lau ada jodoh.. inshaAllah.... :) to my fren, korang jgn la sembunyi sgt status korang.. xguna bina hubungan bertahun2 akhirnya musnah camtu.. terlalu banyak masa korang da habeskan bersama and why must u forget it??? 3rd person isnt good answer to start new chapter in ur life if do wrong way in ur love.... try to overcome it and keep ur true love! cintai org yg sedia ada menyintai kita dari memulakan cinta baru yang kita tak tahu sejauh mana cintanya pada kita... camtu la kot!! ok.. maaf kata bahasa dan pendapat aku yang tetap camtu.. huhu... xsuka xyah nak baca.. daaaaa....

Total comment

Author

Nissa

0   semut comel

Cancel Reply